Sekitar November!!!


Kakak Aliyah Husna yang banyak membantu Abi, Umi dan sangat gembira 'entertain' adik-adiknya yang dua orang itu, Muaz dan Aisyah!!!

Baru balik dari sekolah.....terus ambil biskut..lapar katanya..


Adik Aisyah Salwa sentiasa berusaha sehabis baik untuk join aktiviti kakak dan abangnya...


Eksklusif dengan Abi dan Umi di One Steak...nak belanja birthday boy la tu.....


A delicious blueberry cake from Pak Ngah n the gang!!


Selepas menjamu nasi Kg. Sg. Merab Ulu dan beberapa biji durian fresh dari kebun, tibalah saatnya meraikan 'birthday boy' Abdullah Muaz yang kedua tahun...boleh la sekali harung dengan birthday Pak Ngahnya...7 Nov baru ni...


Menerima kunjungan daripada skuad tentera udara yang baharu lepas menjalani latihan graviti di Subang...semuanya tengah kelaparan...alhamdulillah, jamu nasi seperiuk, habis juga nasikku yang seperiuk itu!!!


Rombongan ini juga pernah sampai ke Felda Chini pada cuti sebelum Ramadhan, beberapa bulan yang lepas...berjuanglah demi agamamu...sesungguh hati!!


Aisyah bersama Umi


Cerianya bermain di Tasik Cempaka


Sepetang beriadah di rumah wan dan atuk....si kecil Aisyah turut tidak mahu ketinggalan...


Pasangan bergu badminton peringkat Kg. Sg. Merab Ulu sedang menunjukkan bakat masing-masing, tetapi sayangnya masa terlalu mencemburui mereka...mereka sempat bermain hanya sekitar 10 minit sahaja, memandangkan waktu solat maghrib sekarang ini masuk awal....insyaAllah perkembangan seterusnya mengenai mereka akan dimaklumkan kemudian. Bagi peminat pasangan bergu ini, diharap dapat bersabar menantikan perkembangan seterusnya ya....hihihi...;)

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Ketiga Abi dan Ummi

Aliyah Husna, 3 tahun...

AURA FCA TO BE